Reklamace

Ač se snažíme prodávat takové výrobky, aby se tak dělo co nejméně, nicméně i tak se výrobek občas porouchá. Pokud se tak stane, zajistíme vám co nejrychlejší opravu či výměnu zboží, nebo vám vrátíme peníze.

Před tím než budete zboží reklamovat

Než budete zboží reklamovat, podívejte se prosím do naší technické poradny, velmi často je totiž důvodem nefunkčnosti jenom špatné nastavení přístroje.

Zde jsou nejčastější problémy a jejich řešení:

Jak vyhledávat v technické poradně:

1. Vyhledávání dle produktového kódu

Zadejte kód Vámi zakoupeného produktu do vyhledávacího okénka v horní části webu. Vyhledávání by mělo na prvním místě najít samotný produkt, a následně (pokud existuje) článek v technické poradně. 

  • Pakliže kód obsahuje pomlčku, vypište pouze část kódu před pomlčkou
  • nepodaří-li se vám článek ke konkrétnímu produktu vyhledat, můžete zkusit vyhledat obecnou poradnu pro celou sérii produktů, které mají stejné ovládání (viz. bod 2.)

Jak vyhledávat v poradně dle produktového kódu

2. Vyhledávání dle série produktů

Do vyhledávacího okénka v horní části webu zadejte název série produktů např.

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • atd..

Vyhledávání dle série produktů

3. Manuální procházení technické poradny

Procházet technickou poradnu můžete i manuálně, a to následovných způsobem

  1. Vstupte do technické poradny
  2. Vyberte kategorii, která vás zajímá
  3. Procházejte jednotlivé články

Jak postupovat při reklamaci

V případě, že se vám v technické poradně nepodařilo dohledat řešení vašeho problému, můžete zboží reklamovat jedním z níže uvedených způsobů.

Pro úspěšné a co nejrychlejší vyřízení reklamace vás prosíme o:

  • co nejdetailnější popis závady
  • doručení reklamovaného produktu spolu s veškerým používaným příslušenstvím
  • dodání přístupových kódů, hesel a dalších přihlašovacích údajů potřebných k práci se zařízením

Reklamace na prodejně

Přineste, prosím, výrobek na kteroukoliv vybranou prodejnu spolu s dokladem o koupi výrobku.

  1. Vyplňte a vytistkněte Reklamační protokol
  2. Co nejpodrobněji popište závadu. Urychlíte tím vyřízení vaší reklamace.
  3. Výrobek přineste na prodejnu spolu s Reklamačním protokolem a dokladem o koupi.
  4. O způsobu reklamace vás budeme informovat emailem. Aktuální stav můžete zjistit na emailu reklamace@spyobchod.cz.
  5. Službu okamžitá výměna je možné uplatnit pouze na hlavní pobočce v Praze.

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení SPYobchod.cz, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

  1. Stačí vyplnit Reklamační protokol. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.
  3. Výrobek pošlete na naše reklamační oddělení:

SPYobchod.cz - reklamace
V háji 15 
170 00 Praha 7


Časté dotazy


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.


Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí vám doklad o koupi výrobku a vyplněný Reklamační list.


Musím výrobek přinést v originálním obalu a včetně příslušenství?

Originální obal není potřeba. Výrobek však dodejte i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství.


Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Aktuální stav vaší reklamace si můžete ověřit na emailu reklamace@spyobchod.cz.


Jak reklamovat v případě, že je kupujícím podnikatel (IČ)

Na podnikatele nakupující na IČ se zákonná záruka nevztahuje, a způsob řešení reklamace je tak na individuální domluvě. V rámci možností se ale každému snažíme vyjít vstříc.


Budou mi v případě neoprávněné reklamace účtovány náklady na její vyřízení?

Čas techniků posuzujících reklamace něco stojí, nicméně i tak Vám v případě první neoprávněné nic účtováno za jejich práci nebude.

V případě, že budete chtít reklamovaný výrobek zaslat zpět poštou, budeme vám účtovat pouze náklady na dopravu.

V případě opakovaných neoprávněných reklamací Vám bude účtován marně vynaložený čas technika sazbou 570,- Kč / h. Čas je účtován za započeté čtvrt hodiny.


Témata

GDPR(1)
Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 5 let v oboru