5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@SPYobchod.cz       Doprava a platba       Vše o nákupu       Blog

Reklamace

Ač se snažíme prodávat takové výrobky, aby se tak dělo co nejméně, nicméně i tak se výrobek občas porouchá. Pokud se tak stane, zajistíme vám co nejrychlejší opravu či výměnu zboží, nebo vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním z níže uvedených způsobů:

Reklamace na prodejně

Přineste, prosím, výrobek na kteroukoliv vybranou prodejnu spolu s dokladem o koupi výrobku.

  1. Vyplňte a vytistkněte Reklamační protokol
  2. Co nejpodrobněji popište závadu. Urychlíte tím vyřízení vaší reklamace.
  3. Výrobek přineste na prodejnu spolu s Reklamačním protokolem a dokladem o koupi.
  4. O způsobu reklamace vás budeme informovat emailem. Aktuální stav můžete zjistit na emailu reklamace@spyobchod.cz.
  5. Službu okamžitá výměna je možné uplatnit pouze na hlavní pobočce v Praze.

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení SPYobchod.cz, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

  1. Stačí vyplnit Reklamační protokol. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.
  3. Výrobek pošlete na naše reklamační oddělení:

SPYobchod.cz - reklamace
V háji 15 
170 00 Praha 7


Časté dotazy


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.


Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí vám doklad o koupi výrobku a vyplněný Reklamační list.


Musím výrobek přinést v originálním obalu a včetně příslušenství?

Originální obal není potřeba. Výrobek však dodejte i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství.


Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Aktuální stav vaší reklamace si můžete ověřit na emailu reklamace@spyobchod.cz.


Jak reklamovat v případě, že je kupujícím podnikatel (IČ)

Na podnikatele nakupující na IČ se zákonná záruka nevztahuje, a způsob řešení reklamace je tak na individuální domluvě. V rámci možností se ale každému snažíme vyjít vstříc.


Budou mi v případě neoprávněné reklamace účtovány náklady na její vyřízení?

Čas techniků posuzujících reklamace něco stojí, nicméně i tak v případě první zjevně neoprávněné reklamace vám nic účtováno nebude.

V případě, že budete chtít reklamovaný výrobek zaslat zpět poštou, budeme vám účtovat pouze náklady na dopravu.

Za zjevně neoprávněnou reklamaci je považováno zejména:

  • nefunkčnost z důvodu, že přístroj nebyl nabitý či zapnutý
  • nefunkčnost z důvodu nevložení baterií
  • nefunkčnost z důvodu nevložení paměťové karty
  • a další podobné případy


Témata

GDPR(1)
Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 5 let v oboru