Proč zařízení nejde nabít

09.07.2019 Adam Švejda Obecná technická poradna

Častým důvodem reklamací je, že přístroj nelze nabít. Z našich zkušeností však víme, že více než 70% produktů je na reklamaci zasíláno zbytečně. Nedaří-li se vaše zařízení dobít, zkuste následující:

1. Nejsou splněny předpoklady pro nabíjení

Určité produkty mají určité požadavky, které je nutné při dobíjení dodržovat, například

  • určité produkty je nutné nabíjet v zapnutém stavu
  • určité produkty je nutné nabíjet ve vypnutém stavu
  • určité produkty je nutné nabíjet s vloženou SIM kartou

Konkrétní požadavky na nabíjení naleznete v návodu k použití produktu. 

 

2. Vyzkoušejte jiný nabíjecí kabel či jinou nabíječku

Častější případ, než že by závada byla v samotném produktu je ten, kdy je vadný kabel či nabíječka. Zkuste tedy k dobíjení použít jiný kabel a nabíječku. 

 

3. Nechte zařízení v nabíječce alespoň po dobu 24 hodin

Je-li zařízení dlouho nepoužívané, může dojít k podbití akumulátoru a je ho potřeba baterii re-aktivovat, což může trvat až 24 hodin. Nenechte se zmást tím, že během prvních několika hodin zařízení na nabíjení nijak nereaguje, ani se nerozsvítí příslušené diody - to je při této situaci normální.

Líbil se Vám tento článek?
Nejčastější dotazy na IP kameru v PIR čidle BK19 Nejčastější dotazy na IP kameru v PIR čidle BK19 Proč nefunguje nahrávání Proč nefunguje nahrávání

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 5 let v oboru