Reklamace

Postup pro uplatnění reklamace

K reklamovanému zboží přiložte:

  1. Kopii faktury či účtenky
  2. Reklamační protokol (ke stažení zde)
  3. Vaši zpáteční adresu

Zboží odešlete / doručte osobně na adresu:

SPYobchod.cz
V háji 15
170 00 Praha 7

Pro kladné vyřízení reklamace musí být balení vždy kompletní s vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu o zakoupení. Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30ti dní.

Před tím než budete zboží reklamovat doporučujeme:

 


Přihlášení

E-mailový zpravodaj

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.


Nejprodávanější zboží



Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Soubory cookie