Zakoupili jste si aplikaci nebo software a máte problém s jejich použitím? Zde najdete řešení nejčastějších problémů, kterého mohou nastat.
V případě, že zde řešení vašeho problému nenaleznete, můžete zkusit vyhledat konkrétní část technické poradny, určené přímo pro vámi zakoupený produkt viz. sekce 2.
1. Vyberte váš problém
1.1 Nemám návod k použití
Návody k použití si můžete stáhnout vždy přímo u konkrétního produktu na našem webu v záložce "Přílohy". Pokud se vám návod nedaří dohledat, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

2. Vyhledávání v technické poradně pro konkrétní produkty
Existuje několik způsobů jak můžete vyhledávat v naší technické poradně. Všechny popíšeme v jednotlivých bodech níže.
2.1 Vyhledávání dle produktového kódu
Zadejte kód Vámi zakoupeného produktu do vyhledávacího okénka v horní části webu. Vyhledávání by mělo na prvním místě najít samotný produkt, a následně (pokud existuje) článek v technické poradně.
- Pakliže kód obsahuje pomlčku, vypište pouze část kódu před pomlčkou
- nepodaří-li se vám článek ke konkrétnímu produktu vyhledat, můžete zkusit vyhledat obecnou poradnu pro celou sérii produktů, které mají stejné ovládání (viz. bod 2.)
2.2 Vyhledávání dle série produktů
Do vyhledávacího okénka v horní části webu zadejte název série produktů např.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- atd..
2.3 Manuální procházení technické poradny
Procházet technickou poradnu můžete i manuálně, a to následovných způsobem
- Vstupte do technické poradny pro aplikace a software
- Procházejte jednotlivé články

Nepodařilo se vám problém vyřešit?
Pokud vám naše poradna nepomohla, nezbývá než zboží reklamovat. Podívejte se jak postupovat při uplatnění reklamace.
Diskuze
Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.