Nejčastější dotazy pro GPS platformu Secutrack.net (GPS20)

V této sekci najdete nejčastější dotazy týkající se platformy pro GPS lokátory Secutrack.net.

1. Jak propojit lokátory s platformou

1.1 Jak přiřadit lokátor do webového účtu

  1. Přihlaste se do svého účtu
  2. V levém horním rohu klikněte na ikonu "+"
  3. Vyplňte libovolné jméno lokátoru
  4. V kolonce identifikace, vyplňte IMEI resp ID číslo lokátoru (většinou najdete na krabičce, nebo nalepené přímo na lokátoru)
  5. Potvrďte ikonou fajfky

1.2 Propojení lokátorů TK-102 (GPS05),TK-104 (GPS09)

Pro to aby lokátor začal komunikovat se serverem Secutrack.net, je nutné poslat do něj několik konfiguračních SMS příkazů.

Před tím, než začnete příkazy posílat se ujistěte, že:

  • lokátor je zapnutý
  • je v něm vložená SIM karta
  • SIM karta je aktivovaná, bez PIN kódu a má nabitý kredit

Následně pošlete SMS příkazy:

  1. APN123456 internet - nastavení APN "internet"
  2. adminip123456 5.196.122.203 5001 - nastavení IP a portu
  3. gprs123456 - aktivovat gprs
  4. fix020s***n123456 - nastavení intervalu 20s
  5. check123456 - kontrola nastavení

Následně je nutné přiřadit lokátor do vašeho účtu v platformě Secutrack.net viz. bod 1.1

1.3 Jak nastavit lokátory Secutek SGT pro komunikaci s platformou

Pro to aby lokátor začal komunikovat se serverem Secutrack, je nutné poslat do něj několik konfiguračních SMS příkazů.

Před tím, než začnete příkazy posílat se ujistěte, že:

  • lokátor je zapnutý
  • je v něm vložená SIM karta
  • SIM karta je aktivovaná, bez PIN kódu a má nabitý kredit

Následně pošlete SMS příkazy (na číslo SIM karty uvnitř lokátoru):

  1. apn,internet (nastaví APN = internet)
  2. upload123456 (zapnutí uploadu na server)
  3. adminip123456 5.196.122.203 5013 (nastavení IP a portu našeho serveru)
  4. timezone123456 1 (nastavení časové zóny GMT+1)

1.4 Jak převedu lokátor z platformy secutrack.net na s1.secutrack.net ?

Pokud se rozhodnete, že by jste si chtěl změnit platformu ze secutrack.net. na s1.secutrack.net je nutné podstoupit následující kroky. 

1 .Odstranit lokátor z platformy secutrack.net

2 . Přidat lokátor do platformy s1.secutrack.net (viz. bod 1.1)

3. Poslat na lokátor autorizační SMS zprávy pro novou platformu 

4. Tím je záměna hotova a lokátor je již aktivní na platformě s1.secutrack.net

5. Přenastavení aplikace

Postup pro přenastavení aplikace: 

a)  vymažte úložiště aplikace Secutrack Manager

b) odinstalujte aplikaci Secutrack Manager

c) stáhněte a nainstalujte aplikaci Secutrack Manager znovu

d) Při prvním spuštění aplikace přepište adresu secutrack.net:8082 na s1.secutrack.net:8082 a klikněte na start

e) tím je záměna hotova

l

2. Obecné dotazy

2.1 Jak zobrazit historii pohybu

Historii pohybu zobrazíme následovně

  1. Klikněte do sekce Reporty v dolní části webu
  2. V kolonce Typ, vyberte Trasa
  3. Klikněte na Nastavit
  4. Vyberte zařízení a období, které vás zajímá
    (Zaškrtnete-li položku Zobrazit markery, tak budou na mapě zvýrazněné jednotlivé body, kde se lokátor ohlásil)
  5. Potvrďte kliknutím na fajfku
  6. Klikněte na Zobrazit

2.2 Jak nastavit upozornění při opuštění / vstoupení do zóny (Geo-Fence)

Platforma Secutrack.net umožňuje nastavení upozornění při vstupu / výstupu z nastavené zóny.

Nastavení provedeme následovně:

Vytvoření zóny

  1. Klikněte na ozubené kolečko (hlavní nastavení) v pravém horním rohu - ZÓNY
  2. Tlačítko "+
  3. Vyplnit jméno zóny 
  4. Kliknout na Oblast
  5. Z menu vlevo nahoře vybrat typ obrazce vymezujícího zónu (např. kruh)
  6. Kliknout do středu zóny a nastavit velikost radiusu
  7. Znovu kliknout pro potvrzení 
  8. Kliknout na  v pravém horním rohu

Tím je zóna nastavena

Přiřazení zóny ke konkrétnímu lokátoru

  1. Klikněte na požadovaný lokátor ve výpisu po levé straně
  2. Klikněte na ozubené kolečko po levé straně (nastavení pro konkrétní lokátor)
  3. Vyberte položku ZÓNY
  4. Zaškrtněte zónu, kterou chcete k lokátoru přiřadit

Zóna nyní bude přiřazena, k vybranému lokátoru.

Vytvoření upozornění

  1. Klikněte na ozubené kolečko (hlavní nastavení) v pravém horním rohu - UPOZRONĚNÍ
  2. Tlačítko "+
  3. V kolonce "Typ" vyberte "Geozóna byla opuštěna" nebo "Vstoupeno do geozóny"
  4. Zašrktněte checkbox "všechna zařízení"
  5. V kolonce kanály vyberte typ upozornění (email, web nebo oboje),
  6. Potvrďte symbolem 

Tímto je upozornění vytvořeno.

Přiřazení upozornění ke konkrétnímu lokátoru.

  1. Klikněte na požadovaný lokátor ve výpisu po levé straně
  2. Klikněte na ozubené kolečko po levé straně (nastavení pro konkrétní lokátor)
  3. Vyberte položku UPOZORNĚNÍ
  4. Zaškrtněte typ upozornění, který chcete pro vybraný lokátor aktivovat

 

 

 

l

3. Řešení problémů

3.1 Po přihlášení do mapového podkladu je zařízení stále offline.

Pro plnou funkci mapového podkladu je nutné splnit několik podmínek.

1 - Vložená SIM karta musí mít vypnutý PIN kóde a aktivní internet (data).

2 - Lokátor musí být pomocí SMS zpráv nakonfigurován na platformu Secutrack. Tuto konfiguraci lze přikoupit či si ji můžete vytvořit sám. Pro nastavení je nutné aktivovat gprs, nastavit správný port a ip adresu serveru. Konfigurační SMS zprávy naleznete v návodu na mapovou platformu Secutrack (GPS20). 

 

Líbil se Vám tento článek?
Jak řešit problém s dostáváním notifikací z aplikací Jak řešit problém s dostáváním notifikací z aplikací Poradna pro aplikaci XMeye Poradna pro aplikaci XMeye

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 5 let v oboru

Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
91 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.spyobchod.cz
185 hodnocení