Nejčastější dotazy k hodinkám s GPS lokátorem Secutek SWX

10.04.2019 Adam Švejda Technická poradna pro GPS lokátory

Na této stránce naleznete nejčastější dotazy týkající se hodinek s GPS lokátorem ze série Secutek SWX.

Zde najdete obecné informace týkající se všech GPS hodinek z této série. V případě, že zde nenaleznete vše co potřebujete, můžete se podívat do poradny pro konkrétní model hodinek.

Časté dotazy

1.1 Jak se registrovat do aplikace SeTracker 2

V následujícím videu naleznete postup registraci a přidání GPS hodinek do aplikace SeTracker 2. Tato aplikace Vám umožní pohodlné sledování lokátoru ve Vašem telefonu či tabletu. SeTracker ocení uživatel především pro sledování lokátoru v terénu. Aplikace je podporována zařízením s operačním systémem Android.

1.2 Jaká je spotřeba dat (internetu)?

Průměrná měsíční spotřeba dat je cca 50Mb. Doporučujeme zakoupit SIM kartu, která má internetový balíček alespoň 100Mb na měsíc. 

1.3 Lze resetovat zapomenuté přihlašovací údaje ?

Reset přihlašovacích údajů může provést pouze výrobce. Pro reset nám prosím uveďte IMEI zařízení.

1.4 Jak odpojit hodinky od účtu v aplikaci SeTracker 2

  1. Přihlásit se do aplikace
  2. Kliknout na ikonu v pravém horním rohu
  3. Vybrat seznam zařízení
  4. Kliknout na UPRAVIT
  5. Kliknout na Odebrat u hodinek, které chceme odpojit

 

1.5 Jak aktivovat funkci vzdáleného odposlechu

​Podporuje-li vaše zařízení funkci vzdáleného odposlechu, tak zde najdete návod, jak ho nastavit.

  1. V aplikaci SeTracker2 v sekci Nastavení (ozubené kolečko) -  Odposlech nastavte telefonní číslo, ze kterého chcete okolí lokátoru poslouchat.
  2. Po nastavení tel. čísla lokátor zavolá na na nastavené číslo, a vy můžete poslouchat.

Poznámka 1: Funkce funguje jednorázově. Tzn. každé spuštění odposlechu je nutné aktivovat, výše popsaným způsobem.

Poznámka 2: Při tajném odposlechu doporučujeme na telefonu ztlumit mikrofon, jinak se z lokátoru mohou ozývat zvuky z vašeho okolí.

Jak aktivovat vzdálený odposlech na lokátoru

l

Řešení problémů

2.1 Hodinky nelze vypnout

Pokud je v hodinkách vložena SIM karta, lze zařízení vypnout jen přes aplikaci Setracker2. Hodinky vypnete tlačítkem jen v případě, že vyjmete SIM kartu ze zařízení. 

 

2.2 Baterie vydrží krátkou dobu

Výdrž baterie je přímo závislá na nastavení intervalu lokalizace.  Lze vybrat ze tří základních parametrů: 1 min, 10 min a 60 min. 

Nastavením intervalu 1 min dosahuje výdrž baterie v řádů hodin. Při nastavení vyššího intervalu lokalizace se rapidně zvýší pracovní doba zařízení.

Vliv na výdrž baterie má také stáří hodinek. Baterie po čase ztrácí kapacitu. Záruční doba na baterie je 6 měsíců (po 6ti měsících musí baterie mít alespoň 70% původní kapacity).

2.3 Určování lokace je nepřesné

Příliš vysoký interval zjišťování polohy

Pomocí aplikace SeTracker 2 lze v zařízení nastavit celou řadu parametrů, které mají vliv na celkovou funkčnost hodinek. Mezi tyto parametry patří i nastavení intervalu lokalizace. Lze vybrat ze tří základních parametrů: 1 min, 10 min a 60 min. 

Nastavením intervalu 1 min získáte velmi přesnou lokalizaci. Přesnost lokalizace se snižuje nastavením vyššího intervalu. Při nastavení intervalu 60 min může docházet i k částečnému výpadku lokalizace, kdy se zařízení vždy po delší době aktivuje. Pro vyšší přesnost doporučujeme nastavit interval na 1 minutu, je ale nutné brát na vědomí, že vybíjení hodinek bude v tomto případě probíhat podstatně rychleji.

Špatná viditelnost na oblohu

Citlivost GPS přijímače v hodinkách ovlivňuje viditelnost na oblohu. Používáte-li hodinky uvnitř budovy, budou výsledky velmi nepřesné. Naopak při používání na volném prostranství s optimálním výhledem na oblohu, bude přesnost nejvyšší.

Kromě přímé viditelnosti na oblohu mohou citlivost ovlivňovat i vysoké domy, či stromy v okolí.

2.4 Hodinky nelze dobít

Zde se můžete podívat na obecné důvody, které mohou způsobovat problém s dobíjením.

Máte-li hodinky, které obsahují magnetický konektor, je častým důvodem nenabíjení to, že jsou kontakty na hodinkách ušpiněné. Zkuste je tedy vyčistit.

2.5 Hodinky nekomunikují (jsou offline)

Tento problém může být způsoben několika různými faktory, jejichž řešení postupně popíšeme.

  1. Problém se SIM kartou
    SIM karta může být špatně vložena, nebo mít aktivovaný PIN kód. Je-li tomu tak, bude přeškrtnutá ikonka mobilního signálu.

    Vyjměte SIM kartu, a vložte ji do mobilního telefonu. Ověřte, zda při startování telefonu není vyžadováno zadání PINu. Pokud ano, PIN na SIM kartě zrušte. Při vkládání SIM karty do hodinek dejte pozor, aby SIM karta do slotu správně docvakla. Nepoužívejte nano SIM karty, jelikož jsou pro slot v hodinkách příliš malé.

    Dále ověřte, zda jsou na SIM kartě aktivní datové služby. Na telefonu vypněte WiFi, a vyzkoušejte zda funguje načítání webových stránek přes mobilní data.

    Pokud na SIM kartě není aktivní PIN kód a zároveň jsou aktivní datové služby, tak problém zřejmě v SIM kartě není, a pokračujte na další bod.
     
  2. Špatná aplikace
    Dle různých sérií hodinek se může aplikace lišit. Většina hodinek využívá aplikaci "SeTracker2", pokud se hodinky v aplikaci hlásí offline, tak doporučujeme vyzkoušet aplikaci "SeTracker". 
    Registrace do aplikace je popsána v bodu 1.1.
     
  3. Nefunkční internet v mobilním telefonu
    Nemáte-li v mobilu, ze kterého hodinky obsluhujete aktivní datové služby nebo připojení k internetu skrz WiFi, pak se nebudete moci s hodinkami spárovat. 

2.6 Senzor pádu funguje nespolehlivě

Senzor pádu funguje tím způsobem, že detekuje rychlý pohyb, který prudce zastaví. To může vyvolávat na falešné poplachy např. při natřepávání peřin a podobných činnostech.

Dle našich zkušeností dochází spíše k falešným poplachům (pro jejichž zrušení stačí kliknout na displeji),než že by opravdový pád nedetekovali. Chcete-li nasimulovat pád, vyzkoušejte spíše než třepat s hodinkami sem a tam, s nimi uhodit jednou rukou do druhé (aby došlo k prudkému zastavení). 

I přesto, že dle našich zkušeností funguje senzor velmi dobře, nejedná se o profesionální zařízení, a chcete-li mít 100% jistotu, najdete na trhu určitě jiné, vhodnější produkty. 

l


Nepodařilo-li se vám problém vyřešit, můžete nám zaslat hodinky na reklamaci. V případě, že tak budete činit, prosíme abyste do reklamačního protokolu vyplnili také přihlašovací údaje do aplikace SeTracker. Urychlí se tím vyřízení reklamace.

Líbil se Vám tento článek?
Nejčastější dotazy k GPS lokátoru GPS31 Nejčastější dotazy k GPS lokátoru GPS31

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Nejširší nabídka

Přes 5000 produktů

​Zakázková výroba

Od návrhu po realizaci

Diskrétní doručení

Bez údajů o eshopu

​Specialista v oboru

Více než 5 let v oboru