Před tím než budete zboží reklamovat
V tomto článku vám ukážeme, jak se rychle a efektivně orientovat v naší technické poradně.
Nejprve se doporučujeme podívat do naší obecné technické poradny, kde jsou popsány ty zcela nejčastější problémy a jejich řešení.
Pokud v obecné poradně nenajdete odpvědi, které potřebujete, pak můžete vyhledávat konkrétněji.
Jak vyhledávat v technické poradně:
1. Vyhledávání dle produktového kódu
Zadejte kód Vámi zakoupeného produktu do vyhledávacího okénka v horní části webu. Vyhledávání by mělo na prvním místě najít samotný produkt, a následně (pokud existuje) článek v technické poradně.
- Pakliže kód obsahuje pomlčku, vypište pouze část kódu před pomlčkou
- nepodaří-li se vám článek ke konkrétnímu produktu vyhledat, můžete zkusit vyhledat obecnou poradnu pro celou sérii produktů, které mají stejné ovládání (viz. bod 2.)
2. Vyhledávání dle série produktů
Do vyhledávacího okénka v horní části webu zadejte název série produktů např.
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- atd..
3. Manuální procházení technické poradny
Procházet technickou poradnu můžete i manuálně, a to následovných způsobem
- Vstupte do technické poradny
- Vyberte kategorii, která vás zajímá
- Procházejte jednotlivé články